Znajdź aptekę

Czy wiesz jak pokonać wewnętrzne demony i osiągnąć idealną wagę?

Samodyscyplina
„jest niezbędną umiejętnością podejmowania działania bez względu na stan emocjonalny”. To trudne słowa; ale mamy dla Ciebie dobrą wiadomość: samodyscyplina jest jak mięśnie – możesz ją wyćwiczyć. Im jest silniejsza, tym życie staje się łatwiejsze.

Jak ją wytrenować? Podejmuj wyzwania, które możesz osiągnąć z powodzeniem, wyzwania blisko Twoich limitów. Trenuj samodyscyplinę progresywnie: jak tylko osiągniesz swój cel, zwiększ wyzwanie.

Jak ma się to do Twojej sytuacji?
Stań się świadoma swoich możliwości i potrzeb. Utrata kilku kilogramów, uprawianie sportu lub ćwiczenia fizyczne są miarą Twoich możliwości i potrzeb. Robienie postępów jest niezbędne w osiągnieciu Twoich celów i może zająć czas.

Dlatego ważne jest wyznaczenie sobie realistycznych i konkretnych celów. Na przykład „chcę stracić 4 kilo w miesiąc” lub „chce utrzymać moją wagę i poprawić kondycję fizyczną”. Następnym krokiem będzie…

Silna wola
„jest niezbędną umiejętnością wcielania planów w życie i powiedzenia sobie: ANGAŻUJE SIĘ!”
To jest punkt wyjścia, który sprawia, że silna wola jest pomocna przy sprincie, ale nie kiedy biegniesz maraton. Czy brzmi to znajomo? Możesz mieć silną wolę, aby zacząć zdrową dietę, ale po kilku dniach silna wola, jak oddech podczas biegu, się kończy i Twój cel staje się niewykonalny…

Ta słowa mają na celu uświadomienie Ci, że podczas tych pierwszych dni, odpowiednie zastosowanie silnej woli jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Możesz zmienić Twoje otoczenie, aby poczuć się bardziej zmotywowaną. Na koniec dnia, użyłaś swojej silnej woli, żeby poprawić warunki, które ułatwią Ci przestrzeganie Twojej diety!

Jak ma się to do Twojej sytuacji?
Kiedy wyznaczyłaś już sobie cel, możesz użyć poniższych wskazówek, które z pomocą Twojej silnej woli umożliwią Ci osiągniecie Twoich postanowień!

1. Określ swój cel i sposób w jaki zamierzasz go osiągnąć
Pozbądź się niezdrowego jedzenia i zastąp je produktami, które pomogą Ci stracić na wadzę (np. owoce i warzywa).
Wiesz, że będzie kusić Cię fast food, jeżeli przychodząc głodna do domu nie masz nic do jedzenia? Przygotuj swoje posiłki na cały tydzień z wyprzedzeniem! Poza tym, nie wahaj się zainspirować różnymi zdrowymi przepisami.

2. Przygotuj plan ataku
Zrób listę przykładowych przepisów. Zarezerwuj czas w weekend na zrobienie zdrowych zakupów i gotowanie Twoich posiłków na kolejny tydzień. Przygotuj grafik, w którym będziesz notować Twoje postępy i zaopatrz się w dobrą wagę. Przygotuj plan wyszczuplający i powieś go na lodówce!

3. Wykonaj plan – szybko i efektywnie
Zróbmy to! Kiedy obudzisz się następnego ranka, zobaczysz, że Twoje środowisko dramatycznie się zmieniło, zgodnie z Twoim planem. Twoja dieta jest teraz łatwiejsza do wykonania! Dlatego nie obawiaj się podjąć pełnego wyzwania i wykonać swojego planu w 100 %!

Z powyższymi wskazówkami możesz z łatwością, krok po kroku osiągnąć każdy cel, który sobie wyznaczysz. Wcielanie naszych wskazówek podczas jednego z programów LINEAVI sprawia, że Twój cel o utracie zbędnych kilogramów staje się wykonalny. Nie marnuj czasu i podejmij wyzwanie!

Dla Twojego dobrego samopoczucia!

Juliane
Twoja dietetyczka LINEAVI