Znajdź aptekę

Jak dobre odżywianie się może Cię uczynić szczęśliwą

Niektórzy myślą, że poprawienie stanu umysłu jedzeniem jest łatwe. Wybierają swój ulubiony posiłek z lampką wina i gotowe! Niestety, nie jest to tak proste.

Posiłek lub Twoja ulubiona przekąska na pewno poprawią Ci humor, ale efekt nie będzie tak długotrwały ani korzystny dla zdrowia, jak przy zrównoważonej diety kiedy jesz wiele produktów o dużej zawartości witamin i minerałów.

Istnieje żywność, która ma działanie antystresowe, co czyni ją doskonałym sposobem na poprawę nastroju, bez konieczności jedzenie tak zwanego "comfort food ", jak pizza, frytki, lody lub słodycze.

ODPOWIEDNIE JEDZENIE DLA DOBREGO NASTROJU!

Magnezu i cynk to dwa elementy, które przyczyniają się do dobrego samopoczucia. Ludzie, którzy cierpią na depresję lub niepokój, mają tendencję do niedoboru magnezu.

Więc jeśli lubisz jeść banany, zielone warzywa liściaste, orzechy, nasiona, awokado, a nawet gorzką czekoladę, Twoje ciało jest w dobrej kondycji, aby walczyć z depresją! Tak, dobrze słyszeliście! Delektowanie się kawałkiem czekolady może pozytywnie wpłynąć na nastrój.

Chociaż LINEAVI zawiera idealną ilości magnezu i cynku, zawsze możesz dodać coś ekstra do Twojego smoothie LINEAVI . Nasiona lnu lub odtłuszczone kakao w proszku są Twoimi sprzymierzeńcami w odchudzaniu się i możesz je dodawać do Twoich smoothie LINEAVI podczas fazy ataku. Kiedy zakończysz tę fazę możesz zacząć dodawać banany i awokado aby nadać Twoim smoothie LINEAVI kremową konsystencję i smak.

Kwasy tłuszczowe, takie jak omega-3 (kwas eikozapentaenowy (EPA) i kwas dokozaheksaenowy (DHA)) mają wiele korzyści zdrowotnych, zwłaszcza, jeśli chodzi o zmniejszenie objawów charakterystycznych dla depresji .

Regularne jedzenie ryb, które zawierające wielonienasycone tłuszcze bogate w kwas eikozapentaenowy (EPA) i kwas dokozaheksaenowy (DHA), takich jak łosoś, sardynki, tuńczyk, małże i pstrąg podczas Twojej diety LINEAVI poprawi Ci humor. Glony będą dobrą alternatywą dla wegan i wegetarian.

Tryptofan jest aminokwasem, którego Twój organizm używa do produkcji serotoniny – hormonu szczęścia. W rzeczywistości, niski poziom serotoniny może sprzyjać depresji. Jedzenie drobiu, owoców morza, orzechów, nasion, produktów mlecznych i roślin strączkowych zwiększa zasoby tryptofanu i poprawia nastrój.

TWOI SOJUSZNICY W WALCE ZE STRESEM I ZMĘCZENIEM

Potrzebujesz porady jak dobrze się wyspać? Dobrym sposobem, aby nie czuć się zmęczonym cały dzień jest uzyskanie dobrego snu w nocy. Dla wielu z nas jest to łatwiej powiedzieć niż zrobić. Herbata z rumianku pomoże Ci się zrelaksować i zasnąć.

Jeśli stres wydaje się być źródłem problemów, wypełnij swoją dietę chmielem, różeńcem górskim, melisa lub Ashwaganda, które są bardzo pomocne w stabilizowaniu nastroju. Dodatki te są zawierają adaptogeny, które są naturalnymi substancjami o zdolnościach znieczulających ciało w warunkach stresowych i podczas wahania nastroju.

Tak zwane "comfort food", lub jedzenie poprawiające nastrój, jest zazwyczaj pełne sodu i zawiera wysoką ilość kalorii, bez istotnych nakładów odżywczych. Bez względu na pokusę, nie podjadaj!

Oceń swoją cotygodniową dietę i spróbuj dodać do Twojego jadłospisu zdrową żywność, która pomoże poprawić Twój nastrój każdego dnia. Miej oko na zdrową i zrównoważoną dietę w trakcie i po zakończeniu programu LINEAVI.

Dla Twojego dobrego samopoczucia!
Juliane,
Twoja dietetyczka LINEAVI